KVALITETSSÄKRAD STÄDNING SEDAN 1984

Om oss

OM OSSOM OSS
OM OSS
OM OSS

Företaget

Rent & Fint har sedan starten 1984 städat och servat företag i Västsverige. Genom att ständigt utveckla och förbättra våra tjänster och anpassa dem efter våra kunders behov, skall Rent & Fint bibehålla och förstärka förtroendet hos kunderna.

Resurser satsas på kvalitets- och miljöarbetet för att säkerställa att kvaliteten är hög och för att miljöpåverkan skall minimeras.

Affärside

Erbjuda en prisvärd och proffsig städservice för företags behov av löpande städning inom regionen Alingsås - Borås - Göteborg - Kungsbacka.

Vision

Att bli den bästa städleverantören i Västsverige med 100% nöjda kunder.

Sekretess, säkerhet och försäkring

Vi har god vana och erfarenhet av uppdragsgivare med höga sekretess- och säkerhetskrav, bland annat olika banker med flera. Vi har ansvarsförsäkring, 10,000,000:-.

Avtal, kollektivavtal, medlemskap

Vi är anslutna till Svenskt Näringsliv, Almega och har kollektivavtal med Fastighets Anställdas Förbund. Vi följer Almegas rekommendationer gällande avtal/villkor och betalar avtalsenliga löner enligt kollektivavtal.

Ökad arbetsglädje och minskad kostnad med Rent & Fint

Utöver våra tjänster inom lokalvård hjälper vi våra kunder med andra servicetjänster som vaktmästeri, storstädningar, entrémattor och inköp av material mm.

Anlitar du Rent & Fint är det alltid samma person som utför städningen. Som regel finns det alltid två personer som är upplärda och kan utföra uppdraget som vikarier.

Tio anledningar till: "Varför välja Rent & Fint som er leverantör?"

  • Företaget har lång erfarenhet, är stabilt, pålitligt och väl fungerande.
  • Kostnadseffektiva och Miljöanpassade servicetjänster.
  • Kompetent, utbildad, svensktalande, engagerad och pålitlig personal.
  • Vi tror på ordning och reda.
  • Vi är anslutna till Svenskt Näringsliv, Almega och har kollektivavtal med Fastighets Anställdas Förbund.
  • Högt säkerhetstänkande.
  • Städningen bedrivs så att såväl personal som besökare skall känna trivsel.
  • En strävan mot kundtillfredställelse och ständiga förbättringar.
  • Kvalitetssäkring enligt ISO 9001:2008.
  • Miljösäkring enligt ISO 14001:2004.